Betingelser

Handelsbetingelser

Prøvetimer

På Dansk Ballet Akademi kan man altid bestille én gratis prøvetime per person, til ét hold. Hvis man føler holdet og underviseren er et godt match, tilføjer man bare det ønskede hold til 'kurven' og går igennem samme process, som da man tilmeldte sig prøvetimen.

Ønsker man at få en prøvetime på et andet hold, før man bestemmer sig endeligt, kan dette tilkøbes. Prisen er 100 kr for børnehold (0-8 år), og 125 kr for alle resterende hold, og er markeret som "Prøvetime #2".

Månedligt medlemskab

Vi udbyder pt et månedligt medlemsskab, hvor man kan udmelde sig fra måned til måned, hvis vi får besked inden den 20. i den pågældende måned. Hvis udmeldingen sker efter, betales der for den næste måned også.

Ved tilmelding til en prøvetime, er tilmeldingen gratis, og man vil ikke hverken nu eller senere skulle betale. Ved tilmelding til et hold, accepterer man handelsbetingelserne og giver Dansk Ballet Akademi tilladelse til at debitere den valgte betalingsmetode til de priser, med den hyppighed og på de datoer, der er angivet under det/de pågældende hold, indtil man opsiger, som ovenstående. 

Ferie og orlov

Hvis du, eller dit barn, ønsker at holde orlov (f.eks. pga. ferie eller længerevarende sygdom), kan det månedlige kontingent sættes på pause i en måned (dvs. fra den 1. til udgangen af den pågældende måned). 
Der skal gives skriftlig besked om dette per mail, inden d. 20. måneden før, på dana@danskballetakademi.dk.

Der lægges et administrationsgebyr på 120 kr. oveni kontingentet den pågældende måned, som garanterer at du stadig har pladsen efter endt orlov/ferie.

Ønske om udmeldelse

Der kan være mange grunde til at du/I ikke længere ønsker at være en del af balletskolen - et ændret arbejdsskema, en mistet interesse, en strammere økonomi eller noget helt fjerde.

Vi ønsker ultimativt at være den bedste amatørballetskole i Danmark, ikke blot teknisk, men også ift. hvordan elever og forældre føler sig modtaget og behandlet. Både i og uden for studiet.

Derfor er det utrolig værdsat for os at kende til baggrunden for udmeldelsen.
Det er samtidig rigtig vigtigt for os at vi får sagt tak for nu.

Derfor foregår al udmelding skriftligt, ved at skrive en mail til dana@danskballetakademi.dk.

Af hensyn til de elever/tilmeldte der går på hvert hold, bliver der jævnligt gjort status over antal elever, og hvorvidt tilmelding til holdet skal lukkes for nytilkomne. 

Derfor skal en udmelding ske INDEN d. 20 i den pågældende måned, hvis man vil undgå at der reserveres en plads til ens barn eller en selv, til den næste måned også. 

Hvis udmeldingen sker d. 20. I en måned, eller efter, vil man også blive debiteret for næste måneds kontingent.
Herefter bliver medlemsskabet afmeldt, og lukket i vores system.

 

Vi tager forbehold for fremtidige nødvendige ændringer.